Chestii misto…

Dupa ce mi-au trecut (cu greu, recunosc) emotiile pe care le-am avut la meciul de luni, ieri a fost o zi cu spor (mai putin cand am uitat sa stampilez un document si am aflat asta chiar la Trezorerie) si am facut o multime de chestii noi si misto :)

Pai, m-am inscris la Biblioteca FFFF :D de-acum nu mai am voie sa ma vaiet ca nu am ce citi… Am aflat de ea, urmarind un clip foarte misto despre creativitate (ma preocupa intens subiectul asta) si am zis ca pot incerca sa le scriu un e-mail. Apoi am descarcat de pe site lista de carti, le-am trimis un e-mail si m-am prezentat la locatia cu pricina sa facem tranzactia :) E chiar foarte misto la ei acolo si merita sa faci o vizita pe indelete, nu ca mine, pe fuga…

Inainte de asta, am fost la Opera si am luat bilete. Desi am facut 4 ani de facultate si 2 de master in preajma ei, abia diseara ma duc pentru prima data si voi avea ocazia sa vad si sa ascult Madama Butterfly.

Iar aseara, pe la 20.30 am iesit in parc la alergat. Vreme placuta, multi amatori de jogging, companie placuta… Ce mai!?! Am avut o zi tare misto :)

Lasă un răspuns

