Sus Ursus!


Photo credit – rommerican.com

Aseara am avut placerea de a sarbatori 8 Martie intr-o locatie faina din Centrul Vechi, alaturi de noi si placute cunostinte, la invitatia celor de la DespreAlcool.ro. Desi am primit cateva urari in prima parte a zilei, habar nu aveam ca pana la finalul ei o sa ma distrez atat de fain.

M-am reintalnit in mod neasteptat si foarte bucuroasa cu Andreea si Anca, le-am cunoscut-o pe Silvia, Ioana Florea si Ana Maria, si… pam pam! am ras cu si la glumele lui… Cabral. Desi nu il vad des la TV, a fost o surpriza pe cinste!

Discutia a inceput plecand de la tema femei, barbati si alcool. Cine si de ce bea, de ce e important sa ai masura, ce amintiri avem legate de excese si tot asa.

Cred ca cel mai bine pot sa vorbi despre acest subiect, cei care au fost afectati de lipsa de masura. Suntem cu totii de acord, ca la o intalnire, in doi sau in mai multi, putin alcool inteteste glumele, dar… e si mai mare bucuria cand nu tre’ sa negociezi cu mahmureala a doua zi sau cu necazurile posibile ale condusului in stare de ebrietate. Dar e foarte greu sa incerci sa ai o viata normala cand ai alaturi un prieten sau un parinte dependent de alcool.

Si eu militez pentru moderatie. Ador ceaiurile si nu beau alcool frecvent, dar imi plac mult momentele cand sunt cu prietenii si ma bucur de o bere, un pahar de vin sau de whisky. Imi displac persoanele care se proclama in totalitate anti-alcool, dar deopotriva si pe cei care se lasa dusi prea departe de aburii bahici.

Le multumesc celor de la Ursus pentru invitatia oferita, pentru ocazia de a merge intr-o locatie chiar frumoasa – La Muse, intr-o companie placuta, cu ocazia unei zile speciale!

Lasă un răspuns

