Pe val…

Nu am mai scris pe blog de aproape o luna. Sincer, mi-a lipsit treaba asta. Dar nici evenimente prea multe nu au fost, despre care sa scriu. Asta daca exclud handbalul. Cred ca in afara de cei de la Club, sunt destul de obositoare pentru ceilalti, pentru ca… numai despre asta vorbesc. Si nu in afirmatii, pur si simplu, ci cu un entuziasm fantastic.

In rest, vreau sa mai completez orizontul cu preocupari pe care simt ca le-am abandonat. Si aici ma refer la blogul de turca si la activitatile de mestesugit de acasa. Apoi, nu am fost la nici o piesa de teatru, anul asta. Imi doresc mult sa ajung la cinema sa vad Discursul regelui si inca vreo 2 filme romanesti.

Astazi e luni, o noua zi de antrenament (al 8-lea) si pot spune ca s-a diminuat mult doza de stres pe care o simteam la inceput. Mergeam cu teama pentru ca, atunci cand am infiintat clubul nu mi-am imaginat ca ne trebuie si un… antrenor. Credeam ca ne putem organiza de la sine. Dar s-a dovedit necesar sa exersam anumite elemente de tehnica, tactica; m-a bucurat mult dorinta membrilor de a avea chiar 2 antrenamente pe saptamana.

Acum este insa mai bine. La 2 luni de la infiintare, pot spune ca s-a format un miez, o echipa, carora li se alatura si cei care nu pot veni inca la sala, dar ne sunt alaturi pe FB sau e-mail.

Planurile mele legate de acest club sunt mari, indraznete si bucuria e cu atat mai mare cu cat ideile mele gasesc rezonanta in cei care imi sunt alaturi in sala. Eu, acum, traiesc un vis! Motiv pentru care le multumesc tuturor care mi-au fost alaturi si inca ma mai tolereaza :)

Lasă un răspuns

