Mix and match

Din ce in ce mai mult, atentia si puterea mea de concentrare se invart in jurul handbalului, fie ca e vorba de intalnirile de la Club, de vazut meciuri in sala (in week-end am fost in Sala Rapid) sau la tv sau de citit diverse materiale. Aseara a fost al doilea antrenament in sala. Au venit o parte din cei de la prima intalnire, dar si cativa oameni noi pe care eu, ii stiu doar dupa adresa de e-mail.

Sunt cu totii frumosi, chiar daca nu ne armonizam in fiecare clipa. Ieri parca nu au decurs lucrurile asa lin, ca data trecuta. Dar cred ca trebuie sa mai avem si clipe dintr-astea, in drumul nostru spre o mai buna cunoastere. Partea cea mai aiurea pentru mine e ca m-am ales cu o intindere la gamba dreapta – poate pentru ca prea venisem decisa sa dau si eu un gol in meci.

Am ajuns acasa şontâc-şontâc, am facut un dus si am adormit foarte rapid. Si totusi… nu inteleg de ce sunt asa de somnoroasa azi.

Diseara e o conferinta la Notarra, organizata de cei de la Dilema Veche si vreau sa ma duc si eu, sa reintru incet in ritmul meu de savurar a evenimentelor culturale ale Capitalei.

Lasă un răspuns

