Week-end in the air…

Iata ca e deja vineri. A fost o saptamana plina. Poate nu cu foarte multe, dar eu m-am stresat intens. Luni, intalnirea cu cei de la clubul de handbal, marti – stomatolog, miercuri – cautat locatie pentru vazut meciul, joi – mers la medic pentru trimitere, vineri devreme – mers la sectia de oropedie (unde mi s-a zis sa mai astept 2-3 luni si daca nu-mi trece, sa revin), si mai catre seara: merg sa vad meciul Romania – Croatia cu o parte din cei de la club.

Dupa ce am citit rapid 2 carti de la inceputul anului, m-am impotmolit rau la Razboiul sfarsitului lumii si am ajuns la ideea ca nu e o carte de citit in metrou. Imi tot propusesem sa citesc din nou Ciuleandra. Melodia si cartea sunt imi sunt foarte dragi. Pentru mine e una din cartile pe care as citi-o de mai multe ori si nu m-as satura de ea. Cred ca sunt la 5-a lectura. Si pana una-alta, sa cante muzica!!!

Acasa citesc rar romane. Seara ma bag in pat fie cu gramatica limbii turce fie cu o carte de handbal, mai nou, dar nu gasesc linistea de a ma pierde intr-un roman. Poate in alte timpuri, in alte locuri.

Maine devreme, iar la stomatolog, poate fac si ceva de mancare si ajung in parc. Mi-e dor sa vad un film sau sa ma duc la teatru, dar cine stie ce mai apare. Si am chef sa ma duc la Obor sa imi caut material pentru o rochie…

Lasă un răspuns

