We did it!


Photo credit – Anelise Salan

M-am apropiat de sala de sport necajita de vremea care nu prea incuraja la a cerceta periferiile bucurestilor. Am gasit o poarta inalta, gratii pe care ma asteptam sa o gasesc larg deschisa. Apoi s-a apropiat portarul, ne-a invitat inauntru si m-am mai linistit. Dar numai putin. In astfel de momente ma descopar ca pe un control freak si as vrea sa fiu mai relaxata.

Usor, usor au inceput sa apara oamenii. Imi notasem in jur de 14 confirmari. Am fost cu totii 20. Si ne-am incalzit, ne-am jucat de-a handbalu’, s-au dat goluri… A fost foarte foarte placut, iar oamenii au fost formidabili!!! Da, mi-ar placea mult sa-i vad saptamana de saptamana si sa jucam pe bune handbal!

Multumesc!

Blogul Clubului de Handbal Amatori Bucuresti
Pagina de Facebook a H.C.A. Bucuresti

Lasă un răspuns

