Touchin’ dreams…

Maine de la 18.00 voi juca handbal impreuna cu oamenii care au raspuns mesajului meu de pe Facebook sau blog. Cam de cand visez la asta, mi-e greu sa spun.

Am pus mana pe o minge de handbal pentru prima data prin clasa a V-a. In clasa a VI-a eram deja intr-o clasa sportiva (toti colegii mei faceau handbal). Si am tot mers la antrenamente, zi de zi, timp de 5 ani pana in clasa a X-a. Cele mai grele momente au fost o pneumonie in clasa a VII-a si 2 entose la glezna, prin liceu.

Cat timp am facut handbal nu ma gandisem vreo clipa cum va fi dupa… cand nu voi mai face. In primii ani dupa ce am renuntat la sport, mai visam noaptea ca jucam intr-un meci sau ca aruncam la poarta la antrenamente. Apoi, au venit anii facultatii, masterul, munca si m-am lasat purtata de griji, uitand uneori cat de placut poate fi sa joci dn nou. Insa mereu imi ziceam intr-o zi o sa fac un club de handbal pentru amatori

Si acea zi a fost in noiembrie cand am decis ca ajunge sa tot visez. Am inceput sa fac pagina de pe Facebook, blogul, contul de e-mail si am abordat persoanele care pareau interesate pe diverse forumuri sportive. Usor, usor au inceput sa ia legatura cu mine persoane care ajunsesera la blog. In primele zile ale anului am inceput sa caut sala, am rezolvat si asta si acum – iata-ne, ne pregatim sa intram in sala.

Cunosc doar o parte din persoanele pe care le voi intalni maine. Pe cei pe care i-am cunoscut cand am vazut meciurile in bar. Cu restul, am corespondat pe e-mail sau am vorbi la telefon. Va puteti inchipui emotiile pe care le am acum.

Dar am incredere in ei. Si in pasiunea lor pentru handbal. Si, ca pe munte, ma gandesc ca nu oricine ar iubi acest joc.

Simt emotie, nerabdare si multa multa bucurie. De aceea, vreau sa multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi si m-au ajutat sa ajung pana in acest punct: Oana, Andreea, Anda, Flori, Simo, Cristi.

2 gânduri despre &8222;Touchin’ dreams…&8221;

Lasă un răspuns

