In between…

Ma simt impartita in atat de multe chestii, lumi, dorinte, incat mi-ar fi greu sa fac o lista a prioritatilor. Marea nemultumire e faptul ca nu reusesc sa gasesc o sala unde sa mergem sa jucam handbal. Nu mi-am imaginat ca va fi atat de dificil si ca voi intalni atat de multe raspunsuri „e programul plin”. Ar trebui sa ma simt consolata de concluzie, nu? Romanii fac sport. Dar nu e asa, nu ma consoleaza…

In rest imi doresc mult sa am un loc al meu, unde sa am liniste, sa ma las dusa de ideile mele. Si nu am. E trist ca ma simt mai linistita si in largul meu, la birou, decat in locul unde am patul in care dorm noaptea. Pe scurt pot spune cat se poate de simplu: Am pierdut ACASA. Il (o?) declar nul(a). Sper ca lunile ce vin sa ma ajute sa remediez asta.

Sa nu credeti ca nu se intampla si lucruri minunate. In ciuda acestui mini-haos, cartile pe care le-am citit si le am de citit, sunt nemaipomenite. Se anunta un an beletristic grozav. Anul asta o sa fac o lista cu cartile citite, sa pot face la final un mic review al fiecareia, pentru ca la final de 2010 nu eram in stare sa enumar ce citisem peste an.

Acum, la treaba! :)

later edit: ce-am venit de la o intalnire la Directia pentru Sport si Tineret a municipiului Bucuresti, unde am intalnit exact ce cautam. in curand, avem si sala!

Un gând despre &8222;In between…&8221;

  1. să ai parte de tot ce îţi doreşti în noul an. sper să-ţi găseşti şi sala de sport pentru handbal. of, eu caut o fată care să meargă cu mine la sală de când a plecat prietena mea în SUA şi nu mai găsesc pe nimeni. fiecare are un of!

Lasă un răspuns

