2010

Un an fantastic… Oameni noi cu totul speciali, reintalniri dupa ani si ani, prea frumoase drumetii pe munte, carti faine, concerte, evenimente captivante – astea sunt doar cateva din lucrurile minunate din acest an. Apoi e bucuria ca Dumnezeu mi-a ascultat ruga si a adus acasa un om important. Urmeaza sentimentul fantastic ca m-am intalnit eu pe mine: stiu ce vreau si ma poti intreba la orice ora ce vise vreau sa pun in practica. Am o stare de liniste care-mi permite sa gasesc solutiile cele mai potrivite pentru proiectele mele. Acum, stiu!

Au fost si clipe mai putin bune, dar am reusit sa duc la capat lucruri importante (diseratatia) si sa incep altele (activitatea de mesterit, blogul de turca si clubul de handbal).

Asa a fost pentru mine 2010. Si sunt convinsa ca 2011 va fi un an si mai bun. Ceea ce va urez si voua! Armonie, bucurii, oameni frumosi, clipe de liniste, impacare, creativitate, culoare, zambete!


Photo credit

2 gânduri despre &8222;2010&8221;

Lasă un răspuns

