Mare patima…

sunt cartile… Ieri seara am iesit sa beau un ceai si sa pun tara la cale cu o noua cunostinta. Pentru ca lucrurile au mers bine, m-am lasat ispitita sa intru in librarie, de unde am iesit, cum era normal, cu 2 carti. Prima mi-a facut cu ochiul din vitrina si pentru ca o vazusem pe autoare intr-un interviu pe TVR Cultural, mi-a fost greu sa nu o iau. Este vorba despre Demonii vantului, a Danielei Zeca-Buzura.


Photo credit – agentiadecarte.ro

Am luat cartea din 2 motive: curiozitatea personala cu privire la bijuterii si farmecul lumii orientale. In drum spre casa, mi-am adus aminte ca am mai citit o carte de-a ei, anul trecut. Apoi… am avut un mic soc. Anul trecut, de ziua mea, mi-am facut cadou cartea ei… Anul asta, am repetat lucrurile, intocmai, fara sa imi dau seama.

In fine… Momentan citesc Jurnalul de la Paltinis si abia astept sa o termin, ca sa pot devora noile achizitii. Tot aseara mi-am mai luat Teama de zbor, Erica Jong, a carei coperta imi place la nebunie – abia astept sa-i aflu continutul.


Photo credit – Editura Trei

Saptamana trecuta mi-a mai venit o comanda de carti:


Photo credit

Asadar, trebuie sa ma credeti pe cuvant, ca e o patima grea…

Lasă un răspuns

