Frigarui si dovlecei

Aseara am gatit, dupa multe zile in care am macat pe fuga, mai mult semi-preparate. Am decongelat 3 pulpe de pui dezosate, am taiat carnea in bucatele si am amestecat-o cu putina sare si piper; separat am taiat un ardei gras si vreo 3 cepe. Dupa ce le-am insirat artistic pe bete, le-am bagat la cuptor, pentru mai bine de 30 de minute, deasupra unui vas din sticla termorezistenta.

In timp ce frigaruile erau in cuptor, am taiat felii 3 dovlecei mici si am pus cateva bucati de cascaval peste ei, plus sare (putin prea multa) si piper. Nu au iesit prea buni si nu cred ca voi mai repeta reteta asta, dar frigaruile au fost delicioase. Am pus intentionat multa ceapa, ca se indulceste cand e coapta – si asta mi-aduce aminte de copilarie, cand imi facea mama ceapa in cuptor, atunci cand eram racita.

2 gânduri despre &8222;Frigarui si dovlecei&8221;

  1. imi pare rau ca nu am tinut seama de cei care tin post. voi fi mai atenta pe viitor.

    timp pentru toate, nu am mereu. am un articol inceput pe blogul de turca de 2 saptamani si nu mai reusesc sa ajung la final cu el… si tare ma necajeste delasearea mea, uneori.

    ma bucur ca ai trecut pe aici. acush iti fac si eu o vizita :)

    cu bine,
    C.

  2. Vaii… ce pofta mi-ai facut. Iar unii tin post :D
    Oricum, felicitari! Din poze arata foarte delicios. Ma tot minunez cum ai tu timp de toate: si de limbi straine, si de citit, si de creat bijuterii, si de iesit la evenimente culturale, si de gatit… :)

Lasă un răspuns

