Semne bune…

anul are… asa parca era versul? :)

eu ma bucur ca un copil ca urmeaza tot felul de chestii misto. diseara ma duc la film cu Revista Tabu pentru a vedea Iluzionistul, iar maine ma intalnesc cu fetele. as fi vrut sa ma duc si la un concert la Sala Radio, dar am aflat ca nu mai sunt bilete. chapeau bas, domnule Leşe!

de fapt, cred ca incerc sa fac tot felul de lucruri ca sa uit. sa uit ca mi-e dor. vreau la munte! sa merg ore bune pe traseu, sa infrunt vijelii cu rucsacul in spate, sa ajung la cabana si sa iubesc soba si ceaiul cu rom si sacul de dormit! ce ma opreste? pentru ca am inceput o colaborare de durata cu stomatologul, asta presupune renuntari si turele pe munte sunt o parte din ele. fara regrete, clar. dar asta nu inseamna ca nu m-as tot duce departe… asa ca, daca mai imi trimite cineva poze cu munte, sar la bataie, zau!
pentru ca imaginea asta chiar imi taie respiratia (click pe Open image pentru marire)

Ceahlaul iarna:

photo credit –  Visit Romania! on Facebook

Lasă un răspuns

