Late autumn


photo credit – vedere de pe Ammersee (Bavaria), in departare se vede Manastirea din Andechs…

Doamne, ce repede mai trecu anu’ asta… maine este deja 1 Decembrie, Ziua Nationala si a tatei (58 de ani) si nu pot sa nu ma uit putin in urma si sa observ ce freamat a adus cu el 2010. inca nu fac bilantul, dar evenimente recente ma fac atat de neputincioasa in a intelege dupa care legi functioneaza trairile afective. oricate carti as citi, oricate intrebari as indrazni sa pun, unele raspunsuri nu le voi gasi prea curand. toata puterea pe care o am atunci cand simt ca pot cuceri lumea daca mi-as propune, se duce subit, cand ma gandesc la treburile astea…(acest paragraf intra la „terapia prin confesiune pe blog” :)) )

in contrabalans, si altceva ma mai preocupa intens zilele astea. am zis deja pe blog despre clubul de handbal pe care vreau sa fac: un club mixt unde mi-am propus sa adun cat mai multi din jucatorii de handbal amatori, din Bucuresti. planul meu este ca pe la mijlocul ianuarie sa avem primul joc. pana atunci mai trebuie sa gasesc sala si sa ajung sa discut cu o parte dintre ei, eventual chiar sa mai adun oameni pe pagina de Facebook. mi-e putin teama – n-am mai facut asta pana acum, dar cand ma gandesc la cat de misto trebuie sa fie sa alerg din nou dupa minge, sa dau pase sau sa inscriu din plonjon, imi creste inima de bucurie si simt ca as face orice pentru a trai din nou asta!

2 gânduri despre &8222;Late autumn&8221;

  1. Ce frumos ninge la tine pe blog :) Si e minunata si poza postata, pare „vie”.

    La multi ani cu intarziere, romanco ;) Si la multi ani si tatalui tau, sa-ti traiasca!

    O iarna frumoasa iti doresc!

Lasă un răspuns

