Zile de toamno-primavara

ultimile doua saptamani m-au rasfata cu o vreme superba, am avut parte de 2 week-end-uri in care m-am bucurat de soare mai mult decat mi-as fi imaginat ca se poate. de-acum poate sa vina iarna, fara nici un regret.

daca vineri am fost inca putin prin nori, dupa concertul de joi seara, sambata m-am adunat si am facut piata – la Obor, desigur, iar catre dupa-amiaza m-am dus la Muzeul National de Arta al Romaniei, sa vad expozitia Operele ruseşti în zorii Baletelor Ruseşti 1901-1913 – Expoziţie de costume de scenă. In comunicatul de presa se precizeaza ca: „Expoziţia prezintă 85 de costume de scenă create pentru operele cu subiect istoric sau legendar ale unor compozitori ruşi (Boris Godunov şi Hovanşcina de Musorgski, Ivan cel Groaznic sau Fata din Pskov şi Snegurocika sau Fata de zăpadă de Rimski-Korsakov), montate de Serghei Diaghilev în Franţa în primul sfert al secolului al XX-lea”. or fi fost ele 85, dar mie mi s-au parut cam putine… cand mi s-a deschis pofta sa vad mai mult, aflu ca asta era tot…

apoi, duminica am vrut sa inchiriem biciclete, in Tineretului, dar dupa 30 de minute in care am constatat ca organizarea Cicloteque a lasat de dorit (unii ziceau, la coada, ca mai bine s-ar fi numit Circoteque), ne-am consolat in masinutele care se buseau. era foarte misto sa imi masor fortele cu pusti de 5-6 ani :D

si abia asteptam sa se faca luni si sa raspund comentariilor de pe blog. m-am uitat in fuga duminica si mai ca nu imi mai incapeam in pene de bucurie… mi se pare foarte fain cand ajung sa interactionez, prin intermediul blogului, cu oameni pe care nu ii cunosc, dar cu care am in comun anumite pasiuni sau preferinte.

2 gânduri despre &8222;Zile de toamno-primavara&8221;

  1. Salut,
    Poate ne spui si noua care parte din organizare a lasat de dorit la Cicloteque. Intotdeauna vom fi deschisi sugestiilor si suntem dornici sa imbunatatim serviciile noastre.

Lasă un răspuns

