Tonight… Mariza!

in sfarsit… asta seara e concertul. am biletul de zile bune cumparat si asteptam ziua de azi, ca un copil, pe Mos Craciun. nu aveti idee cu ce elan m-am trezit de dimineata :D pentru aceasta muzica, as invata si portugheza!

luni m-a sunat Oana si mi-a zis ca vine si ea, la concert. Nico a zis ca incearca sa ajunga si ea. I am so happy :) atatea intalniri minunate. Doamne, ce timpuri frumoase traiesc!

multumesc Bucuresti! va multumesc organizatori ai festivalului Viata e frumoasa!

photo credit

2 gânduri despre &8222;Tonight… Mariza!&8221;

  1. A fost fantastic, fenomenal si incredibil. E minunata slabanoaga asta!!!! Stii ca mi-a trecut si durerea de cap pana s-a terminat concertul? Pacat ca au pus ingineri de sunet romani… de cand am venit de la concert nu ma mai satur sa ascult Mariza cu chitara acustica normala, nu „sonorizata” in asa fel incat sa para contrabas (yeakH!)…
    http://www.liviuct.ro/2010/08/01/mariza/ aici mai sunt niste piese (Medo si Fado) cu ea in care are si o mica orchestra alaturi… awsome!!! Multumesc pt ca m-ai luat cu tine :-*

Lasă un răspuns

