diLeMe…

pana am incarcat imaginea, mi-a venit in gand o intrebare: oare sunt diferente de continut/stil atunci cand scriu cu pixul/stiloul fata de momentele in care scriu cu ajutorul tastelor? cum ar arata un blog, scris de mana? :)

un link ce are legatura cu ce am zis aici: Grafologia si personalitatea

2 gânduri despre &8222;diLeMe…&8221;

  1. hei, merci de vizita! bine-ai venit si „la mine acasa” :)

    da, instrumentul de scris afecteaza scrisul. prefer stiloul, dar il folosesc destul de rar.

    sigur ca ne mai vedem. sunt cu ochii pe tine! :))

    take good care
    ;)

  2. Superba mostra, ai un scris foarte frumos :) Si eu ador sa scriu, doar ca sa-mi privesc scrisul :D Insa nu sunt mereu multumita de scrisul meu, ca difera in functie de starea mea si de instrumentul cu care scriu (pix, creion, stilou… depinde cum aluneca). Iar un blog scris de mana ar arata cu siguranta original, indiferent de subiectele abordate. E si asta o idee, sa scrii toate subiectele de mana si apoi sa incarci imaginile ;) Te pup, ne mai revedem pe aici, pe la turca, pe unde ne mai intalnim :) Toate cele bune!

Lasă un răspuns

