Fast Week…


photo credit
am avut o saptamana trecuta aproape terifianta. poate ca am si eu talentul de a ma agita inutil, dar am crezut ca nu se mai termina. dar am primit o consolare deplina in week-end. am iesit in parc, duminica, si am citit la soare, pana mi s-a uscat parul… nu ma mai saturam de betia culorilor, caldura soarelui si intensul albastru al cerului. de obicei, imi fixez in minte, un spatiu zen, unde evadez mental cand vreau sa evit realitatea… de obicei e un peisaj de pe o culme de munte, dar acum pot adauga si imaginea de ieri, din parc… era multa multe lume si chiar cateva persoane pe iarba, in costume de baie. pe bune, desi e noiembrie. chiar imi pare rau ca nu am luat camera cu mine, sa fac vreo doua poze.

catre dupa-amiaza, lil’ sis’ m-a rasfatat cu cea mai buna negresa cu ciocolata mancata vreodata. eu i-am zis sa faca un magazin, dar zice ca nu… mare pacat!

pentru saptamana asta, astept cu nerabdare concertul de pe 11, de la Sala Palatului si week-end-ul viitor. bun inceput, sa zici de luni ca astepti week-end-ul :))

Lasă un răspuns

