Descopera orasul…

sambata si duminica am tinut-o numai in plimbari. la ce soare a fost, era si pacat sa nu ies din casa. a fost mama la noi si am fost sa ii arat noua piata de la Obor, am colindat prin prea-minunatul Parc Titan, am fost in Piata Minis (pentru prima data :D) si am tot mers prin cartier, pe stradute linistite si incredibil de curate… duminica dupa-masa m-am revazut cu fetele dupa mai bine de 3 luni in care nu ne-am mai intalnit cu toatele. dupa ce am savurat un frappe in fata Teatrului de Comedie, am ajuns cu Carmen pe Regina Elisabeta, mergang agale catre Universitate.

in apropiere de Cinema Corso ne-am lasat incantate de o bicicleta din metal, decorata cu ghivece cu flori. am intrat in magazinul in fata caruia erau florile si parca ni s-a deschis o noua lume, plina de lucrursoare frumoase, lucrate de mana. eu nu m-am putut satura sa tot admir niste magneti de frigider, de fapt niste placute din ceramica pictate si lacuite. mai au acolo bijuterii (din margele, textile, fimo etc.), alte accesorii, haine (superb finisate!!!), incaltaminte, papusi uriase, mobilier pictat manual. ofera si servicii de pictat peretii –vezi incaperea pentru copii, mai jos.

sicer, imi doresc sa traiasca acest loc mult si bine pentru ca e o adevarata evadare in tot peisajul urban din Centru Bucurestiului. daca sunteti in cautare de un cadou mai special, cred ca sunt sanse mari sa gasiti aici something with a twist! sa nu uit – au si un personal extrem de agreabil :D


sursa imagine


sursa imagine


sursa imagine

cred insa, ca site-ul nu reda suficient de bine frumusetea lucrurilor gazduite de magazin…

Lasă un răspuns

