Going on…

incerc sa nu ma las amagita de lene si de vreme si sa stau in casa. in continuare ma implic in tot felul de activitati. am terminat cartea cumparata duminica trecuta si a meritat fiecare ban si fiecare secunda! acum incerc si eu ce e cu Barbatii care urasc femeile (Stieg Larsson – btw, imi place la nebunie numele autorului)…

printre altele, duminica am fost la un work-shop organizat de Tinker.ro. imi doream sa o revad pe Andreea (poze la ea pe blog) si, cumva, ea reprezenta garantia unor ceasuri petrecute intr-o atmosfera relaxata, in care am si mainile ocupate. asa a si fost! cel mai mult mi-a placut un pandantiv segmentat, facut de Raluca, cu un ardei rosu si care fost punctul de plecare pentru o discutie picanta despre restaurantele indiene din Bucuresti. am plecat acasa cu un pandantiv simpatic, pe care l-am purtat tantosa, fara sa imi pese prea mult da dadea bine alaturi de cercei…

catre seara am iesit in Herastrau si vremea a fost nesperat de placuta, pentru cat de mult a plouat samabata noaptea (la noi, in Titan :) )

vestea buna de dimineata este ca intr-adevar Mariza vine la Bucuresti, pe 11 noiembrie in cadrul Festivalului internaţional al artelor spectacolului muzical – Viaţa e frumoasă! eu am vazut-o la Munchen in 2005 si mi se pare extraordinar sa o pot revedea in Bucuresti (biletele: 40-200 lei). nu pot sa nu o ascult cantand, fara sa nu simt un fior straniu. deja incep sa numar zilele :)

4 gânduri despre &8222;Going on…&8221;

  1. Asta e vreme de stat la caldurica si mesterit in voie, cu o cana de ceva aburind langa materiale, ace si alte ustensile :) Eu ma fac urs in hibernare cand vine vremea rea si rece, cu greu ma scoti din casa :) Take care!

  2. Iti multumesc mult ca ai venit si as vrea sa stii cat de mult ma bucura si ma maguleste ca ce ai scris!

    Tin pumnii pentru depasirea cu succes a toamenii ploiase care pe mine ma face sa ma zburlesc si sa nu vreau sa ies din casa decat cu forta :D

Lasă un răspuns

