Colectii…

de-a lungul timpului am avut mai multe tentative de a colectiona diverse obiecte, amintiri, trairi, insa, in ultima vreme am devenit consecventa in a aduna plicuri de zahar. cred ca am vreo 2 kg si la colectie au contribuit si bunii mei prieteni, care stiau ca drept suvenir de pe meleaguri straine, cateva plicuri de zahar vor fi o mare bucurie…

 

povestea incepe in vara lui 2007, pe cand eram in Konstanz si savuram o cafea. la ea am primit, evident, zahar… un plic desenat pe care scria ca e serie limitata. l-am pastrat si apoi, usor usor am zis ca ar fi aiurea sa-l pastrez doar pe el. si asa am inceput sa le adun. pe unele mai scriu data si locul de unde le-am luat, dar majoritatea sunt nescrise.

 

Lasă un răspuns

