Am fost la film si am plecat c-o carte…

ador sa vad filmele la cinema, dar nu imi plac mall-urile. de aceea, cand vreau sa vad un film, incepe cautarea unui cinematograf care sa imi placa. duminica am fost pentru a doua oara la Noul Cinematograf al Regizorului Roman si am vazut Morgen. dupa cateva intreruperi la inceput, filmul a mers bine pana la capat (programul il gasiti pe blog). cred ca au fost intre 50 si 100 de persoane in sala si prefer acest spatiu in defavoarea oricarui alt Multiplex.

si mai frumos a fost faptul ca muzeul gazduieste o librarie Carturesti, astfel ca in intervalul dintre cumpararea biletului si inceperea filmului mi-am luat o care pe care o devorez (am trecut de jumatate): Consolarile filozofiei, de Alain de Botton. prima intalnire cu acest autor a fost anul trecut cand am citit Eseuri de indragostit si, mai apoi, l-am vazut intr-un speech la TED. mi se pare extraordinar sa vad un tanar autor vorbind/scriind cu atatea prospetime despre subiecte atat de grele… mai sunt si alte carti pe piata de-ale lui si in caz ca nu aveti idei de cadou pentru ziua mea, voila!

Lasă un răspuns

