Eu cand ma mai duc la film?

asta e dilema mea… dimineata ma trezesc si printre primele gesturi dau drumul la radio. urmeaza apoi un val de recomandari, aflu despre o multime de evenimente si, nu in ultimul rand, inclusiv lucruri tentante despre filmele care au premiera acum sau avut-o. pentru ca mai am in agenda diverse spectacole si alte pretexte de socializare la care particip, constat ca nu am timp sa mai ajung la cinema…

filmul care a incununat revolta in aceasta dimineata a fost Morgen (vazut!) a lui Marian Crisan. prezinta povestea lui Nelu (András Hatházi) si a unui turc (Yilmaz Yalcin) ajuns la Salonta, pe care incearca sa-l ajute sa se duca in Germania. vreau sa stiu si eu ce se petrece cu Nelu…

urmeaza, pe wish-list-ul meu Nunta in Basarabia (regia Napoleon Helmis)…

Marti, dupa Craciun (regia Radu Muntean)

Marnero (regia Federico Bondi)…

Ces amours-là (regia Claude Lelouch)

Wall Street: Money Never Sleeps (regia Oliver Stone)


si daca mai frunzaresc programele cinematografelor, sigur mai gasesc…

Lasă un răspuns

