Sunny day…

ce zi frumoasa e astazi, nu? un soare stralucitor, un cer superb, cu un fond bleu-ciel, of course, cu nori albi, pufosi ori cenusii si grabiti. ati avut timp sa-l vedeti? ati avut unde? de cand merg pe munte, aproape in fiecare zi ridic ochii si pentru o clipa imi imaginez ca sunt pe o culme sau pe un deal si de acolo inspir adanc aer curat si ma bucur de zarea nesafrsita…

acum sa ne intoarcem yavaş yavaş catre pamant si sa vedem cum ne putem bucura zilele pe aici. ati vazut ce multe filme bune ne imbie din cinematografe? vreo 5-6 as vrea sa vad acum, dar nu am cum… tre’ sa alerg la concerte – vineri ma duc la Sala Radio (sa ascult marea orga intr-un festival pe aceasta tema), sambata i-am promis lu’ Sim ca-i fac un tort mare si bun si as vrea sa merg si la expozia de bijuterii de la Dalles – Autor 4, plus Creezi sau donezi, in Orange Concept Store, iar duminica… mai am timp sa ma decid si am de unde alege… plus ca mi-am cumparat azi revista Burda si e plina de idei creative.


(image credit)

sunt iarasi intr-o stare efervescenta si creativa, in care parca trec prin mine toate energiile pamantului. e cumplit sa ai un astfel de temperament, care nu prea stie ce-i moderatia (la master aflasem de o afectiune psihica numita ciclotimie si aveam eu un feeling ca foarte departe nu-s). ba sunt letargica, deprimata si deprimanta, cu ganduri negre si tristeti apasatoare, ba simt ca lumea-i a mea si as imbratisa pe toti care-mi ies in cale, convinsa fiind ca nimic, dar nimic, nu ma poate opri din ce mi-as dori eu sa fac. norocul meu e ca am jur persoane care imi tolereaza toanele de ambele feluri, iar nenorocul – ca nu am un buton la indemana, cu care sa accesez starea dorita. cel mai des, schimbarea e un mecanism pe care nu-l pot controla.


(photo credit)

Lasă un răspuns

