A new week started…

a trecut si ziua de 25 septembrie, marea zi Let’s do it Romania. vineri inca nu stiam precis unde anume voi face curat si daca vor decurge lucrurile asa cum imi imaginam. dar a fost bine. m-am trezit prea deveme pentru o zi deweek-end, dar imi doream sa ajunga la timp in parcarea de la Plaza Mall. de acolo, grupati am urcat sus in biroul celor de la Adobe. a avut loc impartirea frateasca de sanwich-uri, apa, dulciuri, manusi, saci, pelerine de ploaie si locuri in masina.

in jur de 8 si ceva am plecat catre Pitesti si de acolo spre Costesti. am oprit la Primarie, am luat in primire mormanele (Sim radea de mine ca mai era cineva pe lista cu numele meu, T. C.) si am plecat sa adunam ce era de adunat. si ce nu era de anunat… hai ca prima sarja era multe textile si sticle, dar in partea a doua ni s-a acrit la toti de cate scutece uzate ne-a fost dat sa vedem. Sim nici nu mai suporta reclamele la scutece noi.

am adunat, noi cei aproape 30 de oameni, mai bine de 200 de saci. imi place sa imi imaginez ca cineva se va fi dus sa ii ia de acolo, si locurile pe care le-am curatat voi ramane… curate. va rog, nu-mi spulberati visul!

am ajuns in Bucuresti dupa ora 4 si acasa, pe la sase. misiune indeplinita, cei de la Adobe au organizat relativ bine tot parcursul, ne-am intors safe acasa, satui de praf si bucurosi ca nu a plouat…

Lasă un răspuns

