D Day

maine e 25 septembrie. pentru ca pe ultima suta de metri mi-am dat seama ca nu am echipa (si asta, scade, implicit – valoarea, vorba cantecului), am gasit un link pe twitter si maine dimineata merg si eu cu cei de la Adobe la facut curatenie. am inteles ca vom avem de luptat cu niste mormane dinspre Pitesti si ne intalnim devreme, la 7.30 in fata la Plaza Mall.

dintre apropiatii mei, nu participa prea multi si poate ca as fi putut face mai mult in a transmite ideea – dar cand intalnesc replici de genul „pai eu fac acum curat si vine taranul si face friptura apoi si lasa gunoaie” sau „dar de ce sa ma duc sa fac eu curat dupa altii?”, vad ca pana la urma au si ei drepatea lor. dar daca totusi nu-i asa? daca facem noi maine curat si se va mentine macar o vreme. poate nu ar fi rau sa facem anual o Zi Nationala a Curatienie, si mai toti, obligat-fortat sa se implice. cand vei sti ca ai facut si tu curat, parca arunci mai cu mila… nu? incep sa cred ca sunt 3 categorii de persoane: cele care fac ceva, cele care stau pe margine si carcotesc si cele care sunt indiferenti si au grija sa lase gunoaie in urma…

insa, daca va decideti sa veniti, va puteti alatura ca echipa pe Let’s do it Romania si cititi inainte manualul de curatenie.

pe seara e un party in KulturHaus, fostul Twice unde ne ostoim setea de dupa munca.

duminica, un alt eveniment tentat – din nou crosul Petrom, a V-a editie, al carui concept ramane alcelasi ca anul trecut: pentru fiecare alergător la Cros, Petrom va amenaja un metru de pistă pentru biciclete.

un week-end bestial la toata lumea!

Lasă un răspuns

