Mixed thoughts…

am vrut un week-end linistit, in care mi-am propus sa fac ordine atat in lucruri, cat si in ganduri. de asta am avut parte, dar si de ceva in plus…

pentru ca m-am mutat de curand si am carat pana la etajul 3 (blocul nu are lift), o multime de lucruri – nu mi-a fost greu sa constat ca am in(ca) in posesie o multime de lucruri pe care nu le fososesc si pot spune cu siguranta ca nu imi vor fi utile nici pe viitor. dar le plimb dupa mine, ca pe niste martori tacuti si fideli ai unor momente speciale din viata mea – bilete de intrare, primul meu bilet de avion, hartiute scrise de difeite persoane, tichete de parcare, recipiente/cutii goale, reviste vechi. asa ca am zis ca trebuie sa imi calc pe suflet si sa mai triez din ele. ideal ar fi fost sa scap de toate, dar nu am putut. asa ca recunosc pe blog aceasta fetisizare in timp ce le asez frumos in cutie, pana la urmatorul recensamant

duminica am vrut sa ma duc la biserica. m-am urnit greu… dar m-am dus in micuta biserica din lemn din Parcul Titan. cand sa cumpar lumanari, m-am intalnit cu o colega de generala pe care nu o mai vazusem de vreo 15 ani cred. cat de stranii sunt legaturile din copilarie, uneori…

si sambata si duminca am iesit in parc sa alerg. am facut cate o tura de lac si la final, am gasit o portiune de vreo 30 de m unde fac 5-10 sprinturi. I like it a lot!

tot duminica, am avut o vizita si am facut din nou… bruschetti. dupa ce am pus fiecaruia in farfurie, se facu liniste si fiecare manca in pace. la un moment dat, exclam multimita de rezultat: mmm… heaven! radioul era deschis si in clipa urmatoare zise Mr. Lenon: Imagine there’s no Heaven/ It’s easy if you try

Lasă un răspuns

