Catching butterflies…

inainte sa plec in vacanta mi-am luat o carte mare si ma pregateam sa scriu pe blog, la intoarcere un post prin care sa multumesc celor de la Curtea Veche pentru sansa de a gasi in limba romana un autor interesant (Pamuk).

numai ca deja de la pagina 5 se desprinde usor o pagina a cartii (are aproape 600 si ma intrebam cum va rezista pana la final). cartea arata bine, imi place mult coperta, dar de ce e legata atat de prost? mai citesc uneori carti de prin anii ’60 si acele pagine se tin cu mult mai bine… acum insa, am o carte din care s-a desprins un capitol. intr-una din zile, cand stateam la plaja pe un ponton, a batut vantul, a deschis cartea si a dat marii cateva pagini. eu nu stiu sa inot si cred ca am avut mare sansa sa le pot recupera, dar se putea sa am nu doar o carte cu foi desprinse, ci una incompleta…

cum ar fi trebuit sa manipulez cartea? sa o citesc la masa? cartile mele sunt plimbate, mereu in geanta printre multe altele si nu vreau sa am grija ei in mod exagerat. pe langa un continut de calitate, e atat de greu sa o faci sa fie si practica?

ca sa nu mai spun ca incep sa vad o conspiratie… mi-am luat astazi un numar din Elle… deja am pagini desprinse. nu spun ca n-o sa mai cumpar carti, reviste, dar as vrea sa nu mai fie atat de sensibile

Lasă un răspuns

