Vegetal world… in Balchik

ca imi plac plantele nu e deloc ceva nou pentru cei din jur. cred ca devin uneori exasperanta cand ma opresc la orice buruiana si incerc sa fac asocieri cu ce mai imi aduc aminte din facultate. la Balcic am gasit plante interesante din belsug, atat in salbaticie, cat si in gradina Castelului.

prima surpriza a fost sa vad pe marginea drumului, migdali. am cules cateva fructe si le-am spart – erau dulci si foarte bune. apoi am gasit mure. vreo 2 zile am mancat la cina numai asta. trebuiau culese cu atentie si rabdare, dar aroma lor merita orice efort… mai erau multi smochini, conifere si chiar si o liana de care aflasem in facultate (Priploca graeca).

migdale:
(click pe poze pentru marire)

From Plante, Balcic

mur incarcat:

From Plante, Balcic

o mica recolta…

From Plante, Balcic

Periploca are ca particularitate pastaile lipite la capate

From Plante, Balcic

perfectiune… culori, forme, lumina…

From Plante, Balcic

un pui de smochin

From Plante, Balcic

o floare al carui nume nu il stiu… dar m-a fascinat de mica

From Plante, Balcic

restul pozelor sunt din gradina Castelului:

From Plante, Balcic

au un Rosarium superb unde am vazut cel mai delicat trandafir lila (din pacate nu am poze cu el)

From Balchik, August 2010
From Plante, Balcic
From Plante, Balcic
From Plante, Balcic
From Plante, Balcic

Drumul vinului – o prea frumoasa bolta cu vita de vie, in mijlocul caruia curge un fir de apa (de fapt, apa traverseaza in oglinzi superbe intregul spatiul al Castelului)

From Balchik, August 2010
From Plante, Balcic

o parte din cactusi

From Balchik, August 2010

Aloe inflorit

From Balchik, August 2010
From Plante, Balcic

asadar… un mesaj pentru alti obsedati de lumea vegetala: in Balcic ai parte de ceva satisfactie…

From Balchik, August 2010
Lasă un răspuns

