Back… just physically

am venit acasa vineri seara si mi s-a parut ca 7 zile au trecut intr-o secunda. nu a fost mereu foarte misto, dar nu mai imi venea sa vin acasa. abia prin iulie m-am decis unde sa plec in concediu si la sfatul lui Nico am optat pentru Balcic. nu mai fusesem niciodata in Bulgaria, dar din discutiile cu cei care au fost pe acolo, parea o destinatie oricum mai tentanta decat ceva de pe la noi… poate ca pare sablon ce spun, dar am vrut liniste…

…si am avut din plin, pentru ca hotelul unde am stat era la 25-30 de minute de marginea Balcicului, asta daca mergeam pe sosea, ca pe faleza dura mai mult. intalnirea cu marea a fost extrem de amagitoare, pentru ca acolo, ceea ce poate fi numita plaja, este extrem de redusa. in rest bolovani imensi, mult ciment si scoici…

From Balchik, August 2010

oricum… ma trezeam singura la 8 dimineata si imi placea la nebunie sa ies pe balcon…

From Balchik, August 2010

apoi, dupa un dus rapid si impachetarea lucrurilor pentru plaja, urma micul-dejun pe terasa, care avea o cafea asa de buna…

From Balchik, August 2010

drumul spre mare era mai mereu prin padure, pana la faleza

From Balchik, August 2010
From Balchik, August 2010

voi reveni si in zilele urmatoare cu poze, impresii… vreau sa le revad treptat, sa-mi amintesc pe indelete, asa cum savuram fara graba, cafeaua in fiecare dimineata

Lasă un răspuns

