Ready, steady…


(photo credit)

am inceput cu listele… mi se pare momentul cel mai important atunci cand fac un bagaj. vreo 2-3 zile umblu cu lista dupa mine si tot scriu ce as vrea sa iau. uneori mai apar compromisuri pe ultima suta de metri, dar mai bine sa scot de pe lista, decat sa uit ceva important acasa…

azi am fost la librarie si mi-am luat Cartea neagra (nu am gasit Ma numesc Rosu). are aproape 600 de pagini, sa-mi ajunga pentru intreaga sedere.

mi-am printat harti, articole si am facut rost de papuci comozi cu care sa colind in lung si in lat faleza. daca entuziasmul meu pare putin exagerat, e pentru ca am ani buni de cand nu am mai fost la mare si acum chiar imi doresc mult… o buna bucata de vreme i-am invidiat pe cei care ziceau ca nu pot trai fara o reintalnire anuala cu marea. eu nu eram asa… dar, se pare ca, odata cu varsta, lucrurile se mai schimba…

vreau sa ma trezesc dimineata si sa pandesc rasaritul, vreau sa merg pe plaja seara, sa ma uit la stele, sa ma satur de soare (btw, n-am palarie :) ) si de briza…

Lasă un răspuns

