Day dreaming…


(photo credit)

in sfarsit un week-end linistit, dupa ce s-au rezolvat problemele majore. am reusit chiar sa imi pun toate lucrurile la locul pe care l-am considerat potrivit, am aranjat si chestiile de bucatarit, s-a mutat si noul coleg si se pare ca lucrurile au ajuns pe un fagas mai linisitit exact cand trebuia.

sambata am facut piata de dimineata si apoi am gatit, iar duminica am fost la film. am vazut „Felicia, inainte de toate” la Glendale Studion, in Cotroceni. mi-a placut mult, desi l-am privit plina de frustrare aproape in intregime. am gasit insa pe un blog o prezentare foarte misto a filmului si daca sunteti curiosi, va invit sa o cititi aici. asta daca nu ati vazut filmul deja… eu l-as mai vedea o data.

dar sa revin in prezent… toate gandurile se indreapta catre sfarsitul de saptamana: sambata voi pleca sa ma intalnesc cu Marea, dupa multi multi ani… serios am emotii.

2 gânduri despre &8222;Day dreaming…&8221;

Lasă un răspuns

