Joaca…


(photo credit)

oricat de straniu ar parea la varsta mea, ador sa ma joc. sunt mai mereu in cautare de noi provocari, imi place sa aflu jocuri noi si cand nu ma joc cu ceilalti (mima, carti, table sau alte jocuri), gasesc eu metode sa ma distrez de una singura – fie ca fac un sudoku, mesteresc ceva sau incerc sa neascocesc chestii noi, joaca ideilor fiindu-mi si ea draga.

aseara am fost la Oana si ne-am jucat impreuna cu fimo. desi eram foarte somnoroasa si nu am facut nimic pana la final, ei i-a iesit un pandantiv foarte frumos si a fost o seara foarte misto. am fost colege de facultate si din 2003, cand am terminat, nu prea ne-am mai vazut… ne-am reintalnit la metrou anul trecut, am schimbat numerele de telefon si am reluat legatura, regasindu-ne cumva, pe aceeasi lungime de unda. mi se pare grozav cand in anumite momente intalnesc persoane cu care pot sa comunic atat de usor si alaturi de care simt ca nomalitatea mea e mai sanatoasa decat cea a majoritatii.

sambata viitoare plec in concediu. cred ca o sa incep sa fac bagajul de luni, atat de nerabdatoare sunt. inca nu mi-e clar ce o sa iau la mine, dar am de unde alege intre romane, cursul de turca (chiar, imi trebuie un dictionar, fie roman-turc sau cel putin englez-turc), un caiet de desen sau reviste glossy.

ce bine ca azi e vineri sau… Thank God It’s Friday !

Lasă un răspuns

