Nesting…


(photo credit)

am ajuns sa cred ca doza de bucurie pe care o simt intr-un loc nou e direct proportionala cu viteza cu care despachetez. se pare ca Berceniul nu mi-a priit prea bine, asa ca am ales sa ma mut impreuna cu niste prieteni in Titan. sunt la 5 minute de parc si am alergat acum cateva seri. e minuntat!!! sunt o multime care alearga seara iar un tur complet de lac are peste 3 km.

inca nu m-am obisnuit cu ce e in jur (magazine, piata), dar e interesant. Simo sta aproape de noi si ne vedem aproape zilnic. ce straniu e sa observi ca nu orice casa e… acasa…

Lasă un răspuns

