I love TED!

ma bucur de fiecare data cand mai gasesc cate o prezentare misto. astazi am intrat din nou pe site-ul TED.com sa vad ce mai e nou. am dat de acest speech si m-a incantat, nu numai prin continut, ci si de eleganta autoarei… ce-mi place mult e ca are nu doar o idee interesanta, ci o suma de amintiri, povesti si ganduri. dintotdeauna am fost indragostita de cei care spun povesti si citind acum cateva luni un roman de-al lui Elif Shafak am gasit in el ce cautam: povesti captivante, o carte buna si clipe de evadare!

enjoy!

Lasă un răspuns

