Muntele e drog…


(sursa photo)

am reusit sa fac in acest week-end traseul pe care mi-l propusesem, prin Bucegi. a fost una dintre cele mai frumoase iesiri pe munte, cam usoara (un traseu recomandat incepatorilor) dar in care m-am simtit extraordinar clipa de clipa. eu nu am facut nici o poza, dar au facut Sim si Oana, si de indata ce primesc pozele de la ele, voi redacta un post dedicat acestei drumetii.

a fost prima iesire pe munte dupa ce am renuntat la scoala de ghizi si a fost misto mai cu seama faptul ca eram de capul nostru… noi am ales traseul si ne era clar ca vom face modificari de fiecare daca cand nu se potriveste ce e in teren cu ce putem face sau ce ne place noua. o data ce am ales un traseu, l-am respectat si eram cu ochii pe indicii si ceas, ca sa fim sigure ca e drumul cel bun si ca il parcurgen intr-un ritm adecvat. da, era putin straniu ca in sala de mese sa fie doar cateva persoane, dar nu o data m-am gandit: oare vine acum sa bata cineva in usa si sa imi spuna ce sa fac? oare urla cineva de dimineata ca trebuie sa ma trezesc? fara stres inutil, fara oameni enervanti care sa ma sacaie, fara tipete pe traseu – ba chiar am facut poze si ne-am oprit unde am vrut. mai pe scurt – am avut un week-end la munte exact asa cum mi-am dorit. desi a plouat mult in noaptea de sambata pre duminica si am fost echipate pentru ploaie, pe noi nu a picurat un strop. imi place sa cred ca asta a fost cadoul muntelui pentru staruinta de a nu renunta la drumetie. am avut parte de peisaje si imagini de poveste si ma refer aici la dimineata de duminica, cand mergeam prin ceata si padurea era de un verde… atat de verde! o sa vedeti pozele :)

nici nu am venit bine acasa, ca deja ma gandesc: unde ma mai duc? spre exemplu, as vrea sa merg din nou pe Ciucas, dar de data asta – vara. apoi – am doua saptamani de concediu. in una din ele voi pleca la mare, e totul clar, dar in a doua… as putea sa colind pe munte, nu? pe unde ar fi mai potrivit? uof… greu de decis. de o discutie cu Nico am eu nevoie acum. dar ma vad miercuri cu fetele si o sa gasesc eu solutie la problemele mele…

Lasă un răspuns

