I work on solar power…


(photo credit)

pana prin 2007 nu eram deloc meteodependenta, dar dupa 10 luni in Germania, unde soarele era extrem de pretios, latura mea solara s-a acutizat, si iata-ma astazi, doritoare de soare ca o insecta dupa o iarna grea…


(photo credit)

in aceasta vara mi s-a pus rau pata sa imi fac concediul la mare si ieri am reusit sa ma decid unde sa fac rezervarea. incep deja un mic AMR, pentru ca mai sunt zile bune pana pe 14 august, dar am timp destul pentru:
– ca sa imi fac bagajul – adica vreau carti (in special Orhan Pamuk, din care nu am citit inca nimic – dar daca aveti recomandari, le astept cu nerabdare), reviste, lac de unghii…
– sa printez harta localitatii si sa ma documentez despre obiectivele turistice
– sa fac stoc de baterii pentru camera, ca sa pot face poze…

ei… parca am acum chef de treaba! :)

Lasă un răspuns

