The way back home…

pentru ca sunt niste datorii morale de achitat, am decis ca in acest week-end sa dau o fuga pe meleagurile natale. nu am mai fost la ai mei de prin noiembrie si nici nu pot spune ca mi-e prea tare dor. Focsaniul mi-e strain si am acolo mereu un sentiment de outsider.


(sursa)

cu s-a intamplat asta, nici mie nu mi-e clar. daca la inceput (prin ’99) imi era greu sa imi imaginez viata altundeva – era universul meu, atunci – cand s-a apropiat terminarea facultatii m-a napadit adictia de Capitala si mi-a fost clar ca ma acomodasem aici prea bine… am momente cand vreau sa traiesc in preajma Bucurestiului, intr-o casuta mica, pe pamant, la tara, dar sa plec departe de el, mi-e greu sa imi imaginez asta. poate doar din considerente profesionale, sau cine stie? sentimentale…

Lasă un răspuns

