Un master de 5 ani :D


(sursa)

dap… am facut facultatea in 4 ani si masterul… in 5 – studii aprofundate, nu gluma. dar azi, gata, mi-am onorat obligatiile si mi-am prezentat disertatia. unul din obiectivele majore pe 2010 l-am bifat.

am ajuns la facultate inainte de 9,00 si am ramas surprinsa ca nu prea… venise lumea. cred ca am inceput pe la 9,30. pentru ca nimeni nu se grabea sa faca prima prezentare si pentru ca ma astepta o zi plina la birou, am ales sa fiu cea care deschide sesiunea de sustinere.

emotiile m-au chinuit rau de tot si aveam impresia ca nu sunt in stare sa duc o fraza pana la capat. la sfarsit mi s-au adresat cateva intrebari, dar am reusit sa raspund cu bine. mi s-a spus ca a fost bine, ca tema a fost interesanta, dar eu inca nu reuseam sa cred ca am trecut de acest hop… mi-a fost cumplit de teama, daca am avut nevoie sa imi fac 3 ani curaj, nu? (studiile le-am terminat in 2007).

dar gata, acum ma pot gandi relaxata la munte (vreau sa plec peste 2 saptamani), la concediu – in august, la ce voi mesteri acasa, ca ma apuc serios de bijuterit. in sfarsit pot sa citesc carti fara vreun sentiment de vina si pot sa particip la tot ce apare interesant in online si offline. pana atunci insa… diseara cred ca ma duc la film :D

ce va urma in viitorul apropiat? nu stiu… imi e draga facultatea, imi e draga profa – D-na Strungaru si as vrea sa mai petrec timp in preajma ei. am inteles ca se va infiinta un nou master de Antropologie evolutionista in cadrul facultatii si mi-ar placea sa dau o mana de ajutor, daca se poate.

asadar… dupa 10 in care am avut ocazia sa cunosc oamenii Facultatii de Biologie, inca ma mai impresioneaza pasiunea de care dau dovada. tin sa multumesc intregii Catedre de Fiziologie Animala care mi-au tolerat capriciile de student si sper sa ramana si pe viitor o echipa unita si ale caror rezultate sa strabata granitele.

2 gânduri despre &8222;Un master de 5 ani :D&8221;

Lasă un răspuns

