Cautand luna prin bol…


(sursa)

nu am vazut luna aseara… dar am vazut multi oameni frumosi. din nou, Tara a reusit sa ne faca sa orbitam in jurul ei, ba cu un morcov in mana, ba cu o telina, ba cu un pahar de ceai bun bun, ba cu un o portie de supa gustoasa si gatita cu drag. multa supa buna, aseara la Soup Night si astept urmatoarea editie ca sa imi largesc orizontul gastronomic. daca anul trecut am ramas uimita de exotismul supei tailandeze pregatite de d-nul Victor Melian (cu nimic mai prejos, supa de ceapa, sa fie clar!), aseara am reusit sa gust doar jumatate din ce ne-au propus Adi Hadean si Copolovici, aceeasi placuta surpriza am avut-o si ieri. asadar, imi voi aminti cu pofta si sper sa mai am ocazia sa gust supa-crema cu gulii, telina si seminte de dovleac (semintele au fost de floarea soarelui) si supa marocana cu naut

cineva observase modul in care se „aranjasera” bucatarii – Copolovici fiind in negru, si Adi Hadean in alb. daca merg mai departe cu observatiile – primul a gatit si o supa picanta, al doilea – un gazpacho andaluz, pot spune ca au fost foarte clar delimitate rolurile…

acum pe bune, e misto rau la Soup Night. am cunoscut niste persoane foarte faine si abia astept sa le revad si la alte evenimente. m-am bucurat sa ma revad cu Ioana, Andreea, Horia si cine a mai fost si sper sa tot apara ocazii, de-acum…

sa nu uit de placerea de a gusta un ceai bun oferita de Madalina de la Demmers Teehaus – abia astept sa ajung la universitate si sa imi iau ceva yummie de la ei.

eu am plecat devreme aseara – trebuia sa pun la punct speech-ul pentru disertatie si mi s-a parut putin trist drumul catre casa. dupa agitatia din Livada cu visini, dupa zumzaiala si veselia din curtea restaurantului, Bucurestiul imi parea tare trist. aveam doar bucuria ghidusa ca intr-un loc special, bine ascuns, niste tineri isi fac lor seara mai frumoasa, cu scopul de a aduce si altora clipe de liniste.

multumiri tuturor celor care au venit!

Lasă un răspuns

