Cyclic ride


(photo credit)

inca din scoala aflasem ca in unele romane/povestiri inceputul e marcat de o imagine/intamplare, care se repeta si al final, conturand astfel un ciclu, sfera in care se desfasoara actiunea. apoi am cautat aproape obsesiv astfel de tipare, in care alpha si omega sunt reprezentate de acelasi tablou.

si mai ciudat mi s-a parut cand am intalnit in viata, elemente repetitive, insotite de acelasi circumstante. nu stiui daca are pentru voi prea multa noima ce zic eu aici, dar dupa cum am mai scris – las dezordinea mintii mele pe blog, ca sa imi eliberez gandurile pe aceste site. pentru mine e un fel de terapie prin blog :D

cum am ajuns la ideile astea, totusi? duminica, 27 iulie, ma intalnesc din nou cu cei de la Soup Nights, punem din nou tara la cale si supa in oale, cu scopul de a mai adauga niste fonduri pentru aparatura necesata Spitalului de Urgenta pentru Copii “Grigore Alexandrescu”.

anul trecut, tot un astfel de eveniment – Soup Nights – organizat de Tara Duveanu, a fost primul moment in care mi-am luat inima in dinti si m-am intalnit cu cei ale caror bloguri le citeam de mult timp. mi s-a parut (si inca mi se mai pare) un act de mare curaj si de atunci, de cate ori s-a ivit ocazia si am avut timp – m-am alaturat noilor cunostinte din online.

pentru mine, ei cu totii reprezinta un grup aparte de oameni, de la care invat mereu ceva nou. sunt niste prieteni grozavi si asta nu e greu de observat din entuziasmul cu care vorbesc despre ei. in preajma lor am ras din tot sufletul, mi-am bucurat inima si mi-am hranit sperantele ca pot trai intr-o Romanie a mea, cu oameni super-misto. cine ii cunoaste pe Adrian Ciubotaru, AnneMaya, Misaki, Sandra, Tara, Dan Dumitrescu, Ioana, Elena Marineci, Oana Bratila, Copolovici, Chinezu, Alina de la Art Tweet Meet, Andreea-GloryBox, CinnamonAnna, Raluca, Oana Boanca, Alina Constantinescu, Ariel, Stelian Pavalache si inca multi altii… – stie ca evadarea in mijlocul lor, da realmente dependenta.

in ultima vreme am lipsit de la intalnirile cu ei, dar voi recupera in perioada imediat urmatoare. asadar, duminica ma inarmez cu un cutit si vin cu mare drag, in Livada cu visini sa va dau o mana de ajutor!

3 gânduri despre &8222;Cyclic ride&8221;

  1. >:D< ce frumos ai scris! :) Am voie sa ma unga pe suflet cuvintele astea, da? :)

    Si ce bine te inteleg cand spui de terapia prin blog.. :)

    Doar ce imi pare nespus de rau ca de data aceasta voi lipsi eu. :( Nu sunt duminica in bucuresti, dar o cu siguranta o sa ma gandesc la voi.

    Si tu sa te distrezi si sa te bucuri de toti cei de acolo! :)

Lasă un răspuns

