Getting to the finish line


(photo credit)

mai am doar cateva pagini din Scrisori catre fiul meu si diseara va trebui sa aleg o alta carte… acum ma urc in metrou de la Piata Sudului, si pana in Pipera am parte de o pauza de lectura neintrerupta. I like it a lot!

usor usor revin la bucuriile de dinainte… lucrarea e aproape de final, mai am de corectat si, doar daca D-na Strungaru nu mai are obiectii, e gata! acum, spre final, am prins drag de ea si port doar regretul ca nu m-am apucat mai devreme, sa o fac mai pe indelete. oricum, multumuri celor din online pentru informatiile pe care le-au pus pe propriile bloguri, si care m-au ajutat (din sursa in sursa) sa pot inlcude in lucrare date recente cu privire la activitatea romanilor pe internet…


(sursa)

ca sa celebrez sfarsitul acestei calatorii, sambata vreau sa particip Noaptea Institutelor Culturale :) participa la eveniment:British Council, Centrul Ceh, Centrul Cultural al Republicii Ungare, Forumul Cultural Austriac, Fundaţia Culturală Greacă, Institutul Goethe, Institutul Cervantes, Institutul Cultural Român, Institutul Francez, Institutul Italian de Cultură „Vito Grasso”, Institutul Polonez, Delegaţia Wallonie-Bruxelles şi Centrul Cultural si de Informare al Ambasadei Ucrainei. programul incepe de la 12.00-14.00, iar detalii despre ce a pregatit fiecare Institut, gasiti pe site. am vazut ca sunt numeroase lansari de carte, filme, spectacol de pantomima (ICR), targ de design si scurt-metraje (Institutul Francez), teatru (Institutul Italian de Cultură “Vito Grasso”). ce sa aleg? toate ma tenteaza…

Doamne, ce vremuri bogate traim, nu-i asa?

Lasă un răspuns

