Alive offline

au trecut multe zile de cand nu am mai apasat butonul „publica”, nu-i asa?

acum cateva luni mi-era greu sa imi imaginez ca as putea sta atatea staptamani fara sa scriu pe blog, si mai ales, fara sa ma vad cu lumea pe care am cunoscut-o prin contactele online, in ce mai mare parte, datorita blogului si evenimentelor care iau nastere in online.

insa prioritatile schimba parerile si pe mine m-au facut, fara sa vreau, sa iau o pauza. spre exemplu, era clipa mea de relaxare de peste zi sa beau un ceai uitandu-ma pe newsletter-ul de la Etsy.com. acum am vreo 30 in inbox neatinse…

dar sa povestesc ce realizari am trecut in cont…

cea mai importanta: azi am reusit sa ma inscriu la examenul de disertatie! uraaaaaa! pe 28 iunie este sustinerea lucrarii. titlul la care am ajuns: „Comunicarea mediata de calculator si relatiile online”. stiu ca suna oarecum sec, dar eu ma simt mai desteapta de cand am inceput aceasta lucrare :D (a se observa modestia :P). tin sa multumesc celor care mi-au dat o mana de ajutor la completarea chestionarului. rezultatele mi-au pus ceva probleme de gandire, si daca doriti, va insir si o parte din concluzii, pe viitor :)

apoi, ieri am semnat contractul de inchiriere pentru noua mea locatie. voi schimba cartierul, sectorul, primarul, magistrala de metrou, piata… pe scurt: ma mut in Berceni. in 10 ani de cand sunt in Bucuresti, nu am stat niciodata acolo si sunt curioasa cat si cum ma voi acomoda…

in rest, visez la vacanta, concediu, drumuri pe munte, relaxare, filme, concerte si nu in ultimul rand, intalniri cu oamenii dragi, in Matasari sau in oras, in parc sau la un cico in oras… si mi-e asa de dor sa citesc…

(sursa photo)

2 gânduri despre &8222;Alive offline&8221;

Lasă un răspuns

