Movin’ around…

am decis ca e mai bine sa ma mut… nu e tocmai momentul potrivit – diseratatie, pe 1 vine seful in tara, plus o multime de alte chestii am pe cap. ceea ce nu e tocmai rau, dar… mi-e teama ca incercand sa fac mai multe, in loc sa le fac bine, risc sa le fac praf…

ieri am terminat de citit Bastarda Istanbului si am simtit o mare tristete la final. incep sa patesc asta din ce in ce mai des, de parca mi-ar fi teama ca nu voi mai intalni alte carti bune. de ce am vrut sa o citesc, cred ca e clar… 1. am gasit numai cronici pozitive; 2. am sperat ca voi afla mai multe despre Istanbul/Turcia Moderna.

dar a meritat din plin increderea acordata. chiar daca inceputul a fost putin mai greoi, pe masura ce se desfasurau capitolele, actiunea devenea din ce in ce mai interesanta. firele povestilor, ţes o istorie captivanta, care m-au facut sa nu pot lasa cartea din mana. cu regret spun ca, desi avem Lecturi Urbane sambata in Herastrau, vreau sa mai pastrez aceasta carte langa mine. are deja un loc special pe raftul cartilor pe care le iubesc.

la final, tin sa multumesc celor care mi-au dat o mana de ajutor cu chestionarele. ajutorl vostru e nepretiut!

cu bine!

Lasă un răspuns

