Be a team/ Live you dream

m-am tinut de cuvant si am participat (pentru 2 zile si un pic) ca voluntar la Bucharest7s.

am fost ofiter de legatura pentru 4 echipe de rugby, fete – Elvetia, Croatia, Letonia si Bulgaria.


(sursa photo)

desi mi-am dorit mult ca astazi sa nu fie marti, ci sambata sau duminica, a meritat. a fost mult de alergat, dar am avut si satisfactii, la finalul zilei, cand am reusit sa imi fac treaba. vremea a fost capricioasa in prima parte a zilei, atat sambata, cat si duminica, dar dupa-amiezele au fost insorite si numai bune de joc pe stadion.

oboseala acumulata seara, ne facea sa radem aproape degeaba. tin sa salut pe toti ceilalti ofiteri: Daniela, Jack, Cristi, Alin si… da, si Balaban :) care mi-au dat o mana de ajutor, cand a fost cazul. multumiri si lui Lucian, pentru rabdare si oportunitatea de a face parte dintr-un eveveniment atat de bine organizat. chapeau bas!

si il rog frumos pe Chinezu, daca mai afla despre chestii dintr-astea, sa-mi dea de veste :)

cateva poze de duminica:

Bucharest 7s
Lasă un răspuns

