Weird story…

saptamana asta s-au petrecut destul de multe chestii, dar una m-a pus pe ganduri…

miercuri dimineata ascultam una dintre emisiunele preferate si imi aduc aminte ca realizatoarea mi-a trimis, acum ceva vreme, niste materiale pe e-mail, cu privire la limba turca – primul lucru de care ma apuc dupa disertatie. printre multimea de link-uri vad ca pot sa obtin un film turcesc: Issız adam. am incecrcat sa il descarc si pentru ca urma sa dureze destul de mult… am inchis calculatorul si am plecat acasa, cu gandul ca il voi vedea la un moment dat…

seara butonam telecomanda si am gasit un film pe Kanal D ce parea a fi artistic. mi-am zis ca ma risc sa ma uit, de dragul limbii. l-am urmarit atenta, pentru ca la final sa vad… ca ma uitasem la filmul Issız Adam

stranie coincidenta, nu? includ si o melodie care mi-e draga si e pe coloana sonora a filmului sus mentionat (are cuvintele in engleza/turca):

sambata si duminica voi fi pe stadion, ca m-am decis sa fiu voluntar la Campionatul European de Rugby in 7 . si, nu ma uitati cu chestionarul :)

va rog mult, 2 minute raspunde-ti-mi si mie aici.

4 gânduri despre &8222;Weird story…&8221;

Lasă un răspuns

