Bouncing out…

nu prea mi-a mai ars de scris pe blog in ultima vreme si sunt niste chestii despre care as fi vrut sa fi scris, dar… o multime de alte lucruri graviteaza in jurul meu. sau e taman invers, adica, eu in jurul lor

diertatia merge ok. e sambata si sunt la birou de pe la 10 cu scopul precis de a scrie 2 subcapitole. ca sa am constiinta imapacata si ragazul de a iesi diseara prin muzee. cred ca mai toata lumea stie ca astazi incepe Noaptea Muzeelor.

si ca dovada ca am fost activa in online si numai absenta pe blog, includ in postare un clip cu un speech fain de la TED:

Lasă un răspuns

