Busy, but happy

lucrurile decurg lin peste zi. uneori mai alert, dar in limite normale. numai noaptea e mai greu… am ajuns sa nu pot dormi din cauza lucrarii si parca ma lupt cu morile de vant. peste zi apar tot felul de chestii care ma impiedica (sau le las eu) sa nu continui treaba.

aseara am evadat din caruselul gandurilor, la Gala de Deschidere a Festivalului de Film European.
am vzut Panglica alba, un film prea lung pentru seara unei zile in care mai si muncesti. a fost cumplit de frig in sala la Cinema Pro. daca si-au propus sa ma convinga ca au AC, au reusit…

in seara asta vreau sa iau a doua pastila, la Cinema Studio – sa vad Sonbahar/ Toamna. adevarul e ca m-as baricada in cinematograf si as vedea cat de multe filme posibil. programul proiectiilor: aici

apoi, liber la week-end. maine – la 15.00, Lecturi Urbane la Universitate. sper sa ne adunam multi multi. voi oferi si eu Orasul Patriarhal pe care am terminat-o de citit.

Lasă un răspuns

