Life goes on…

am cam chiulit si de pe blog, nu-i asa? dintr-un ciudat sentiment de vina. pentru ca predarea lucrarii de disertatie se apropie, ma simt destul de morcovita in situatia asta si evit sa fac multe chestii care imi plac. ba chiar dupa ce am terminat Orasul patriarhal, a lui Cezar Petrescu, ma abtin de la citit carti. ma poti prinde doar cu articole in mana, pe metrou. serios, chiar vreau din tot sufletul sa scap de lucrarea asta!

nu zic ca o fac pe intelectuala non-stop, dar… ma straduiesc si eu :D


(photo credit)

e o liniste stranie in jur si nu-mi pot retine un zambet cand ma gandesc la faptul ca lucruri frumoase si interesante gasesc in fiecare zi. oare ce m-as face daca nu ar exista Google Reader, Facebook si Twitter?

de exemplu, stiati de acest proiect – 365 days, one dress? eu il gasesc super tare!

dar acest clip de numai 6 minute?

sau cum vi se pare aceste bijuterii? si oare cum ar fi daca as putea sa imi decorez camera asa? (mai multe modele – aici)

pe bune acum, nu-i viata atat minunata? (acum sunt intr-o stare in care as imbratisa pe toata lumea :D )

si sa va arat si niste citate faine gasite pe twitter :D

„Nici un lucru important nu a fost vreodata realizat fara pasiune.” G. W. F. Hegel (via @violetaloredana)

„Courage is going from failure to failure without losing enthusiasm” – Winston Churchill (via @doruman_)

„Everyone is trying to accomplish something big, not realizing that life is made up of little things.” Frank Clark (via @socialEspeaking)

„Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself.” – George Bernard Shaw (via @ralucageorgescu )

„There is a crack in everything. That’s how the light gets in.” Leonard Cohen (via @dumitrescudan)

dar iata ca a sosit deja week-end-ul si urmeaza o sapatama plina, in care avem din nou Lecturi Urbane, la Universitate, pe 8 mai. abia astept!

ne vedem acolo! :)

2 gânduri despre &8222;Life goes on…&8221;

  1. apropo de lucrarea de „dizertatie”… in anu’ 5 de faculta, ca orice student intreg la cap, mi-a venit sa imi reinstalez windowsu’…ghici…am pierdut lucrarea?…. :-)) … 3 zile am chinuit niste prieteni din domeniu IT sa imi recupereze datele…. (mai aveam numai 10 zile pana la predare)… si da Viata a continuat… ;)

Lasă un răspuns

