Happy riser :)


(photo credit)

am aflat despre conceptul early/late riser prin 2007, la o Scoala de Vara pe Etologie Umana. atunci mi-a fost clar ca eu sunt un late riser, insa sunt si dimineti in care… sunt un happy riser. asa, ca azi dimineata…

sper sa depasesc curand stadiul in care noaptea visez o multime de ciudatenii si sa imi fie si noaptea la fel de senina, precum imi e ziua. m-am apucat serios de treaba pentru disertatie si sper ca la sfarsitul lui iunie sa ma pot gandi linistita la concediu. Doamne ajuta!

in seara asta imi propusesem sa merg la un BeerTweetMeet, dar cred ca ma duc acasa, pun de-o ciorba si o fac pe fata domestica. o sa las pe week-end iesirile. sambata vreau sa merg la un targ la Dalles, iar duminica seara – la Sala Polivalenta la un meci de handbal.

mai sunt 2 expozitii interesante: la MNAR – Faţete ale conştiinţei. Capriciile lui Goya si Suck my Art, in Anaid Art Gallery. nu mai zic ca am chef de a vedea un film, o piesa… :D

mai am de terminat niste chestii prin atelier si sa vad ce m-oi mai apuca de mesterit. deocamadata am lasa-o mai moale, dar imi sta gandul la asta, mai tot timpul.

cam asta mi-e cronica evenimentelor din viitorul apropiat :D

see ya!

Lasă un răspuns

