My dream bike…

arata cam asa:

(photo credit)

pentru ca nu am gasit sambata o bicicleta disponibila de inchiriat, ca sa merg la bike-walk, mi-am propus ca in viitorul extrem de apropiat sa imi iau si eu una. nu vreau ceva prea fancy, dar sa fie o bicicleta pe care sa ma pot baza. eu chiar as face drumul pana la birou pe bicicleta.

din ce i-am iscodit pe cei din jur cu privire la preturi… e jale :D in mintea mea jonglau cu totul alte cifre. cert e ca nu vreau una noua, acum. vreau ceva mai vechi si rezistent.

desi am invatat de la 10 ani sa pedalez si am avut un prea frumos Pegas alb, cred ca inca mai port nostalgia bicicletei cu care faceam curse lungi in Andechs si imprejurimi. cred ca am folosit o bicicleta care avea mai bine de 15 ani.

dupa o lunga pauza de biciclit, in 2004, in Germania aproape am avut un soc la cat de multe erau. in gari, in campusuri – multe multe de tot. inca nu stiam ca nu e recomandabil ca pieton sa merg pe piste de biciclisti, pentru ca la noi inca nu aparusera… in week-end-uri, de la mic la mare, plecau in drumetii de cateva ore, pe trasee prea bine puse la punct. se gasesc peste tot harti speciale pentru trasee. mi s-a parut ca e Raiul biciclistilor :)


(photo credit – The Sartorialist)

ulterior, am descoperit ca nu sunt numai muuuulte, ci si ca fiecare incearca sa aduca o nota personalizare tinutei de biciclist. eu am crezut mult timp ca doar intr-o tinuta sport e recomandat sa urci pe bicicleta :D but I was so wrong…


Ellen Page
(photo credit and more on CycleChic.com)

alte poze gen :D Habitually Chic

imi place mult noua atitudine cu privire la biciclete. e deja ceva cool. acum cativa ani un biciclist era ceva rarisim, desi in timpul comunismului erau destul de populare. cred ca dupa ’90 a urmat o perioada in care era mai tentant sa te afisezi cu o masina, si nu cu o bicicleta.

traim vremuri frumoase…

Lasă un răspuns

